Binnen het ziekenhuis kan het soms zoeken. Bijvoorbeeld waar je precies naar toe moet of welke afdeling dat nou ook alweer precies is. Soms kan het zijn dat je afspraak onverhoopt niet meer door kan gaan en dat je deze moet afzeggen. Snel even op de website je afspraak afzeggen is dan de makkelijkste weg. Toch is dit niet altijd mogelijk en worden de website bezoekers aangewezen op bellen of mailen. Helaas kan het voorkomen dat dit niet direct aan komt of wordt opgenomen. Hierdoor kunnen er dingen mis lopen.

Een flowbot die je makkelijk helpt.

Op de website kan je verschillende kanten op als bezoeker. Toch kan het zijn dat je er niet helemaal uit komt. Veel website bezoekers vinden een live chat of bot dan toch wel fijn. Een flowbot houdt in dat je praat met een geautomatiseerde gesprekspartner. Een flowbot is zo gebouwd dat hij je stapsgewijs verder helpt naar het antwoord. Hierdoor kan de flowbot je aan het einde van het gesprek makkelijk een antwoord geven omdat hij alle informatie verzamelt heeft die hij nodig heeft. Het voordeel van een flowbot is dat de bot zo kan maken zoals je zelf wilt.

Hulp bij het ontwikkelen van je eigen flowbot.

Het maken van een flowbot kan veel tijd gaan kosten. Daarnaast moet je ook nog bedenken wat je precies wilt en hoe je alles gaat inrichten. Om tijd te besparen kan je contact opnemen met Chatkracht. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en heeft een aantal specialisten klaar zitten die o.a. flowbots maken. Hierdoor scheelt het jou als bedrijf een hoop tijd. Je hoeft de flowbot niet te maken, je ontvangt minder telefoontjes omdat klanten de bot gebruiken en kan hierdoor meer tijd aan andere dingen besteden!